ΠΑΟΚ: Έβαζαν οπαδούς χωρίς εισιτήριο στην Τούμπα – Στον εισαγγελέα πέντε υπάλληλοι
16/09/2024 - 10:32
371837 SUPER LEAGUE 2024-2025 / ΠΑΟΚ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI)Πέντε υπάλληλοι της ασφάλειας του γηπέδου της Τούμπας συνελήφθησαν επειδή έκαναν τα… στραβά μάτια στους ελέγχους των εισιτηρίων πριν από τον χθεσινοβραδινό αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ.
Οι υπάλληλοι που επέτρεπαν σε οπαδούς να εισέλθουν στις κερκίδες χωρίς να κατέχουν εισιτήρια έγιναν αντιληπτοί από αστυνομικούς και συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία για παραβίαση του νόμου περί Αθλητισμού.
Οι συλληφθέντες οδηγούνται στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Πηγή: huffingtonpost
Σχετικά άρθρα
- Τούμπα: Συνελήφθη υπάλληλος ασφαλείας που έβαζε άτομα στο γήπεδο χωρίς εισιτήριο (0.668)
- Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Ηλικιωμένος έπεσε στο κενό από τον 6ο όροφο (0.668)
- Στο γήπεδο της Τούμπας ο Φάμελλος – Άφησε λευκό τριαντάφυλλο για τους νεκρούς οπαδούς (0.250)
- ΠΑΟΚ: Ο πρόεδρος της UEFA στην Τούμπα (0.250)
- Δύο νέες δυνατότητες στο Gov.gr Wallet για την είσοδο στα γήπεδα (0.180)
Δημοσίευση από AutoPolis, Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Εμείς και εσείς σε επαφή





