Πάτρα: Αγρότες και κτηνοτρόφοι απέκλεισαν εκ νέου τον κόμβο της Εγλυκάδας
27/12/2025 - 23:07

Στον εκ νέου αποκλεισμό του κόμβου της Εγλυκάδας, στην μεγάλη περιμετρική οδό της Πάτρας, προχώρησαν απόψε αγρότες και κτηνοτρόφοι της Αχαΐας, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους, που έχουν ξεκινήσει πριν από περίπου 20 ημέρες.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι είχαν σταματήσει τον αποκλεισμό του κόμβου στις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να διευκολύνουν την κίνηση των εκδρομέων της εορταστικής περιόδου.
Μετά το νέο αποκλεισμό η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται στο τοπικό οδικό δίκτυο της Πάτρας, μέσω των κόμβων Κ1 λιμάνι Πάτρας και Γλαύκου.
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά άρθρα
- Υπό έλεγχο η φωτιά στην Αρόη της Πάτρας (0.572)
- Πάτρα: «Μαμά, μπαμπά σας αγαπώ πολύ» – Στο μικροσκόπιο νέες ζωγραφιές της Τζωρτζίνας (0.572)
- Πάτρα: Προθανάτιες οι νυχιές στο πρόσωπο της Μαλένας – Η εκτίμηση του Γρηγόρη Λέων (0.572)
- Πάτρα: Έρευνα για τις συνθήκες πτώσης γυναίκας από κτίριο (0.572)
- Πάτρα: 15χρονη εξαφανίστηκε από το Καραμανδάνειο (0.572)
Δημοσίευση από PolisPress, Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Εμείς και εσείς σε επαφή





