Νέες αμερικανικές κυρώσεις κατά του Ιράν – Στο στόχαστρο και εταιρείες crypto
02/06/2026 - 23:09

Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν νέο πακέτο κυρώσεων σε βάρος τεσσάρων Ιρανών πολιτών και τεσσάρων ιρανικών εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, σύμφωνα με ανακοίνωση του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών.
Στη λίστα των κυρώσεων περιλαμβάνονται οι εταιρείες Nobitex, Bitpin, Ramzinex και Wallex, οι οποίες, σύμφωνα με την Ουάσιγκτον, χρησιμοποιούν ψηφιακά νομίσματα για τη διακίνηση και ανταλλαγή περιουσιακών στοιχείων.
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών προειδοποίησε επίσης ότι ξένα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ιδιώτες που πραγματοποιούν συγκεκριμένες συναλλαγές με τις συγκεκριμένες εταιρείες ενδέχεται να βρεθούν αντιμέτωποι με κυρώσεις.
Οι κυρώσεις αποτελούν ένα από τα βασικά σημεία τριβής στις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν.
Νωρίτερα, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο ξεκαθάρισε ότι η Τεχεράνη δεν πρόκειται να λάβει ελάφρυνση των κυρώσεων ακόμη και αν προχωρήσει στο άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ, υποστηρίζοντας ότι τα περιοριστικά μέτρα συνδέονται με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν και όχι με τη ναυσιπλοΐα στην περιοχή.
Πηγή: SkyNews
Σχετικά άρθρα
- Οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις στον πετροχημικό τομέα του Ιράν-Απάντηση στην επίθεσησ στο Ισραήλ (0.994)
- ΗΠΑ: Η Ρωσία προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την Τουρκία για να παρακάμψει τις κυρώσεις (0.947)
- Ουκρανία: Ο Καναδάς ανακοινώνει κυρώσεις (0.947)
- ΕΕ: Επιβάλλει νέες κυρώσεις στη Ρωσία – Στόχος τα παλαιά, ανασφάλιστα πλοία (0.947)
- Επιχείρηση -«τουρίστες» – Από την Αφρική στην Λευκορωσία για… να μάθουν ποδόσφαιρο – Το δόλιο «όπλο» του Λουκασένκο (0.947)
Δημοσίευση από PolisPress, Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Εμείς και εσείς σε επαφή





