Νέες αμερικανικές κυρώσεις κατά του Ιράν – Στο στόχαστρο και εταιρείες crypto



02/06/2026 - 23:09

Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν νέο πακέτο κυρώσεων σε βάρος τεσσάρων Ιρανών πολιτών και τεσσάρων ιρανικών εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, σύμφωνα με ανακοίνωση του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών.

Στη λίστα των κυρώσεων περιλαμβάνονται οι εταιρείες Nobitex, Bitpin, Ramzinex και Wallex, οι οποίες, σύμφωνα με την Ουάσιγκτον, χρησιμοποιούν ψηφιακά νομίσματα για τη διακίνηση και ανταλλαγή περιουσιακών στοιχείων.

Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών προειδοποίησε επίσης ότι ξένα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ιδιώτες που πραγματοποιούν συγκεκριμένες συναλλαγές με τις συγκεκριμένες εταιρείες ενδέχεται να βρεθούν αντιμέτωποι με .

Οι κυρώσεις αποτελούν ένα από τα βασικά σημεία τριβής στις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν.

Νωρίτερα, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο ξεκαθάρισε ότι η Τεχεράνη δεν πρόκειται να λάβει ελάφρυνση των κυρώσεων ακόμη και αν προχωρήσει στο άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ, υποστηρίζοντας ότι τα περιοριστικά μέτρα συνδέονται με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν και όχι με τη ναυσιπλοΐα στην περιοχή.

Πηγή: SkyNews

Adblock test (Why?)


Σχετικά άρθρα


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Σχολιάστε το άρθρο

*


Τελευταία άρθρα

Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio