Μυτιλήνη: Ξεκίνησε η μερική διακίνηση ώριμων τυριών



06/05/2026 - 14:38

Άρχισε από χθες δοκιμαστικά η μερική διακίνηση ώριμων τυριών από τη Λέσβο σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές και προϋποθέσεις της Γενικής Διεύθυνσης Κτηνιατρικής του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Συγκεκριμένα ξεκίνησε η διακίνηση των πρώτων φορτίων με φέτα και λαδοτύρι, κατόπιν σχετικής έγκρισης από τον ΕΦΕΤ.

Για να επιτραπεί η διακίνηση των ώριμων τυριών απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ελάχιστος χρόνος ωρίμανσης να είναι οι δύο μήνες, το ph θα πρέπει να είναι μικρότερο του 6 και τα να προέρχονται από τυροκομεία που διαθέτουν σύστημα κλειστού τύπου παστερίωσης του νωπού γάλακτος.

Γιώργος Σάτρας

Adblock test (Why?)


Σχετικά άρθρα


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Σχολιάστε το άρθρο

*


Τελευταία άρθρα

Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio