Μνημόνιο Συνεργασίας της Αθήνας με τον ΕΟΤ – Μ. Δασκαλάκη: Διπλή προσπάθεια για τουρισμό αναψυχής και συνεδρίων



16/07/2021 - 13:12

Με στόχο την τουριστική προβολή της Μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας, ενώνοντας με αυτόν τον τρόπο δυνάμεις προς όφελος της Αθήνας. Οι δύο φορείς συμπράττουν, […]

The post Μνημόνιο Συνεργασίας της Αθήνας με τον ΕΟΤ – Μ. Δασκαλάκη: Διπλή προσπάθεια για τουρισμό αναψυχής και συνεδρίων appeared first on ΑΘΗΝΑ 9,84.


Σχετικά άρθρα

  • Unique Post

Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Επιστήμη και Τεχνολογία

Σχολιάστε το άρθρο

*


Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio