Ανδρουλάκης: Βολές στην κυβέρνηση για την ανακύκλωση – «Έγινε μπίζνα για λίγους»
31/05/2026 - 11:39

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, στο νέο του βίντεο στα social media εστιάζει στο θέμα της ανακύκλωσης, που κατέληξε όπως τονίζει «μπίζνα για λίγους».
Όπως εξηγεί: «Τα “σπιτάκια ανακύκλωσης” κόστισαν σαν… βίλες. Και σήμερα η υπόθεση ερευνάται από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Αλλά το πρόβλημα είναι βαθύτερο.
Για χρόνια, η πράσινη πολιτική έγινε πεδίο συμφερόντων.
Τώρα, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για το νέο σύστημα επιστροφής συσκευασιών συγκεντρώνονται ξανά σε ένα μονοπωλιακό σχήμα.
Αυτό σταματάει εδώ. Το ΠΑΣΟΚ λέει ξεκάθαρα: διαφάνεια, έλεγχος και πραγματικός ανταγωνισμός.
Γιατί η ανακύκλωση δεν είναι μπίζνα. Είναι μια επιλογή για το περιβάλλον για μια καλύτερη ζωή για τους πολλούς».
Ανδρουλάκης: Δείτε το βίντεο
Πηγή: in.gr
Σχετικά άρθρα
- Ανδρουλάκης: Βολές στην κυβέρνηση για την ανακύκλωση – «Έγινε μπίζνα για λίγους» (1.000)
- Ανδρουλάκης: Βολές στην κυβέρνηση για την ανακύκλωση – «Έγινε μπίζνα για λίγους» (1.000)
- Ανδρουλάκης: Βολές στην κυβέρνηση για την ανακύκλωση – «Έγινε μπίζνα για λίγους» (1.000)
- Ανδρουλάκης: Βολές στην κυβέρνηση για την ανακύκλωση – «Έγινε μπίζνα για λίγους» (1.000)
- Κομισιόν: Προειδοποίηση στην Ελλάδα για μη εφαρμογή κανονισμών – Κινεί διαδικασία επί παραβάσει (0.973)
Δημοσίευση από AutoPolis, Βρίσκεται στις κατηγορίες Πολιτική

Εμείς και εσείς σε επαφή





