Volvo XC40 2018: Στην Ελλάδα από 30.713 ευρώ

Η γκάμα της Volvo υποδέχεται και στην χώρα το πρώτο compact SUV στην ιστορία της, το οποίο διατίθεται προσφέροντας πλήθος επιλογών και διαμορφώσεων στα συνήθη premium μέτρα της σουηδικής φίρμας.

Ήδη, όσοι επιθυμούν να το γνωρίσουν από κοντά, το πρώτο XC40 βρίσκεται από το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στο Golden Hall στο Μαρούσι προσφέροντας μια «χειροπιαστή» πρώτη γεύση από τις πολυτελείς προδιαγραφές του.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές των διαθέσιμων εκδόσεων του στην ελληνική αγορά το νέο XC40 διατίθεται τόσο σε δίκινητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις ενώ στις επιλογές του περιλαμβάνεται και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για τις εκδόσεις βενζίνης αποτελεί η έκδοση T3 με κινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 156 ίππων και κίνηση στους δύο τροχούς, με αρχική τιμή τα 30.713 ευρώ.

Τη βασική, επίσης δικίνητη, diesel έκδοση D3 η οποία ξεκινά από τα 35.194 ευρώ, εφοδιάζει πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 150 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα, σε όσους το επιθυμούν, να επιλέξουν τετρακίνηση ή/και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της σουηδικής φίρμας.

Ψηλότερα στην γκάμα βρίσκεται η έκδοση diesel D4, με αρχική τιμή τα 49.352 ευρώ και η οποία εφοδιάζεται επίσης με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα, η απόδοση του οποίου όμως διαμορφώνεται σε 190 ίππους, ενώ συνδυάζεται «de facto» με τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Geartronic.

Το ίδιο ισχύει και για την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση T4 η οποία εφοδιάζεται ως standard με τετρακίνηση και το οχτάρι αυτόματο κιβώτιο και αποδίδει 247 ίππους. Εφαλτήριο για την κορυφαία έκδοση βενζίνης αποτελούν τα 50.177 ευρώ.

Ανεξαρτήτως εκδόσεων κινητήρα και διαμορφώσεων, αξίζει να σημειωθεί ότι το XC40 διαθέτει από τη βασική έκδοση εξοπλισμού του όλη την τεχνολογία που έχουμε δει στα μεγαλύτερα, νεότερα μοντέλα της Volvo των σειρών 90 και 60.

Έτσι, στο εξοπλιστικό παλμαρέ του compact SUV με το μήκος 4,42 μέτρων περιλαμβάνονται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η γνώριμη κεντρική οθόνης αφής 9 ιντσών που θυμίζει tablet, το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Volvo On Call αλλά και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης των Σουηδών, Pilot Assist με όλα τα υποσυστήματα που το συναποτελούν.

Σε αυτά συγκαταλέγονται το σύστημα αυτόνομης πέδησης City Safety με δυνατότητα ανίχνευσης οχημάτων, πεζών, ποδηλατών και μεγάλων ζώων, μέρα και νύχτα. Το σύστημα αποτροπής σύγκρουσης με αντίθετα διερχόμενο όχημα, Οncoming Lane Mitigation καθώς και τα Lane Departure Warning και Lane Keeping Aid τα οποία συνδράμουν ενεργά τον οδηγό και αποτρέπουν το ενδεχόμενο ακούσιας αλλαγής λωρίδας. Το σύστημα Run-Off Road Mitigation το οποίο αποτρέπει το ενδεχόμενο εκτροπής από το δρόμο αλλά και το Run-Off Road Protection το οποίο αναλαμβάνει να μετριάσει τις επιπτώσεις σε περίπτωση που αυτό συμβεί. Το εξοπλιστικό παλμαρέ του συμπληρώνουν το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης Road Sign Information και το σύστημα επαγρύπνησης οδηγού Driver Alert Control, cruise control και αυτόματα φωτιστικά σώματα μεταξύ άλλων.

Επίσης διαθέσιμη θα είναι η πιο σπορ αισθητικής και προσανατολισμού έκδοση R-Design η οποία προσθέτει στον παραπάνω γενναιόδωρο εξοπλισμό, μια πιο σπορτίφ ανάρτηση, μαύρη γυαλιστερή οροφή, ανεξαρτήτως εξωτερικού χρώματος, προβολείς ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφής, σπορ ζάντες R-Design 18’, ανασχεδιασμένη μάσκα R-Design, μαύρους γυαλιστερούς καθρέπτες, δύο απολήξεις εξάτμισης, Καθίσματα R-Design με επένδυση δέρμα / ύφασμα Nubuck, μαύρη επένδυση οροφής, εσωτερικά, σπορ τριάκτινο τιμόνι και επιλογέα R-Design, πεντάλ αλουμινίου και αναβαθμισμένο εσωτερικό φωτισμό.

Let’s block ads! (Why?)