Θερμοστάτης στο δημόσιο
Με στόχο την μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 15 %, ανακοινώνεται στις 10 το πρωί ο «οδικός χάρτης» με υποχρεωτικό χαρακτήρα για τους φορείς του δημοσίου με κίνητρα και αντικίνητρα προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της άμεσης εξοικονόμησης ενέργειας . Μεταξύ των μέτρων, σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνονται Ρύθμισης σταθερής θερμοκρασίας σε κλιματιστικά, καυστήρες και […]
7 Σεπ 2022 | Δημοσιεύθηκε στην Επιστήμη και Τεχνολογία | Περισσότερα »

Εμείς και εσείς σε επαφή

