Porsche 911 2018: Η νέα αρχή


26/02/2018 - 19:02

Αν και η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μόλις πρόσφατα την «τελευταία» έκδοση της τρέχουσας γενιάς 911 με την κωδική ονομασία 991.2, υπό την μορφή την μορφή της 911 GT3 RS, όπως όλα δείχνουν έχει ήδη εκκινήσει τις διαδικασίες για την αποκάλυψη της νέας γενιάς του εμβληματικού της sportscar, δημοσιοποιώντας μάλιστα και τις πρώτες καμουφλαρισμένες εικόνες της.

Όπως διευκρινίζει η Porsche πρόκειται για ένα κοντά στην παραγωγή πρωτότυπο της νέας γενιάς η οποία έχει την κωδική ονομασία 992, και η οποία όπως τόνισε ο επικεφαλής εξέλιξης του μοντέλου, August Achleitner, «δεν θα αποτελέσει σε καμία περίπτωση ένα ηλεκτρικό sportscar» επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την πρόθεση της φίρμας να διατηρήσει την νέα 911 για όσο το δυνατόν περισσότερο κοντά στην «παράδοση».

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η 911 αναμένεται να συμπεριλάβει στις διαθέσιμες εκδόσεις της μια plug-in υβριδική έκδοση, ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2023-2024.

Μια άλλη σύγχρονη τάση στην οποία δεν σκοπεύει να ενδώσει η νέα γενιά της 911 είναι η αυτόνομη οδήγηση, καθώς όπως πρόσθεσε ο ίδιος «η 911 πάντα θα έχει τιμόνι» εξηγώντας ότι ακόμα και αν τα αυτόνομα αυτοκίνητα καταλάβουν τον πλανήτη, το γερμανικό sportscar θα είναι το τελευταίο που θα ενδώσει στην τάση.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που θα έχει η νέα γενιά της 911, πλην του προφανούς και αναμενόμενου γεγονότος της εξελικτικής οδού την οποία θα ακολουθήσει η σχεδίαση της, η γερμανική φίρμα παραμένει φειδωλή σε στοιχεία.

Παρ’ όλα αυτά σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες η νέα γενιά της 911 θα λανσαριστεί εξαρχής και στην Turbo S εκδοχή της η οποία αξιοποιώντας ορισμένες από τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, στον επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων τον οποίο αξιοποιεί η τρέχουσα GT2 RS, αναμένεται να αποδίδει 630 ίππους.

Χαμηλότερα στην γκάμα της νέας 911 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στο κοινό το προσεχές φθινόπωρο από την έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας, θα βρεθεί η «απλή» Turbo έκδοση η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τους 590 ίππους.

Κοινό παρονομαστή για όλες τις εκδόσεις του νέου γερμανικού sportscar, θα αποτελέσει μια νέα πλατφόρμα η οποία χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και συνθετικών υλικών θα περιορίσει το βάρος της παρά και μια οριακή αύξηση των διαστάσεων της τόσο κατά μήκος όσο και κατά πλάτος.

Let’s block ads! (Why?)


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες 2, 3, 4 τροχοί

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio