Peugeot Rifter 2018: Η νέα πληθωρική εποχή της χρηστικότητας


22/02/2018 - 07:18

Tο PSA Group αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στην κατηγορία των vans προσδίδοντας τους χαρακτηριστικά που φιλοδοξούν να καταστήσουν πιο χρηστικά αλλά και ταυτόχρονα πιο ελκυστικά σε κάθε επίπεδο.

Έτσι, μετά την Citroen και το Berlingo, σειρά παίρνει η νέα γενιά του Peugeot Rifter όπως είναι η ονομασία του μοντέλου που αντικαθιστά το Partner Tepee η οποία εκτός από το νέο όνομα, επωφελείται από μια νέα αρχιτεκτονική, νέα σχεδίαση εντός και εκτός και μια πληθώρα επιλογών που προέρχονται από τα «mainstream επιβατικά» της γαλλικής φίρμας στοχεύοντας να αυξήσουν την απήχησή του.

Το νέο Peugeot Rifter θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4,4 ή 4,75 μέτρων προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πενταθέσια και επταθέσια διάταξη.

Στην περίπτωση επιλογή της δεύτερης, η τελευταία σειρά καθισμάτων προσφέρει τη δυνατότητα κύλισης, αναλόγως τις ανάγκες ενώ χάρη στο σύστημα Magic Flat η αναδίπλωσή τους γίνεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μεγιστοποιεί τη διαθέσιμη χωρητικότητα.

Μιλώντας για χωρητικότητα, αξίζει σημειωθεί ότι η πενταθέσια έκδοση του Rifter προσφέρει χώρο αποσκευών 775 λίτρων, μέγεθος που αν επιλέξει κανείς την επταθέσια έκδοση φτάνει έως και τα 4.000 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Πλην των παραπάνω μεγεθών που στοιχειοθετούν τις περγαμηνές της πρακτικότητάς του, το Rifter επωφελείται και από έναν νέο αποθηκευτικό χώρο 14 λίτρων ο οποίος φιλοξενείται στην οροφή πάνω από τα πίσω καθίσματα και μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμος για μικροπράγματα.

Στην αθέατη πλευρά του, εκτός από την νέα αρχιτεκτονική EMP2 η οποία συνοδεύεται από νέους αποδοτικούς κινητήρες, αξίζει να σημειωθεί ότι το van της Peugeot προσθέτει στις επιλογές του και σύστημα τετρακίνησης το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Dangel.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, οι επιλογές βενζίνης θα ξεκινούν από τον 1,2 λίτρων PureTech ο οποίος θα διατεθεί σε δύο εκδοχές ισχύος 110 και 130 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και αυτόματο οκτώ σχέσεων, αντίστοιχα.

Τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζει το diesel μοτέρ 1,5 λίτρου BlueHDi σε τρεις εκδοχές ισχύος, 75, 100 και 130 ίππων σε συνδυασμό με πέντε είτε σχέσεων μηχανικό κιβώτιο είτε αυτόματο οκτώ σχέσεων αναλόγως την έκδοση.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η γνώριμη οδηγοκεντρική σχεδίαση του i-Cockpit της Peugeot με κυρίαρχα στοιχεία την μικρή στεφάνη του τιμονιού, την παρουσία κεντρικής οθόνης αφής οκτώ ιντσών σε συνδυασμό με head-up display.

Σημαντικά αναβαθμισμένος σε σχέση με το παρελθόν είναι και ο εξοπλισμός συστημάτων ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, ενεργό σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ενεργό cruise control, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και αναγνώρισης οδικής σήμανσης αλλά και ένα σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού που αναλύει δεδομένα από το σύστημα διεύθυνσης και από κάμερα.

Στο εξσπλιστικό παλμαρέ του περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης grip control και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Rifter θα είναι διαθέσιμο και σε εξοπλιστική έκδοση GT Line η οποία ξεχωρίζει από τις διαφοροποιημένες λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης όπως η γρίλια, ο σχεδιασμός στις ζάντες, τις επενδύσεις που αποτελούν αποκλειστικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης καθώς και λεπτομέρειες στο μοτίβο της καρό σημαίας στον πίνακα οργάνων.

Let’s block ads! (Why?)


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες 2, 3, 4 τροχοί

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio