Elextra EV: Στην τετραθέσια και ηλεκτροκίνητη πλευρά των supercars

Η «περιοχή» που ορίζεται ως η κορυφή της τετράτροχης πυραμίδας, μόλις απέκτησε ένα νέο μέλος ονόματι Elextra EV το οποίο αποτελεί προϊόν εξέλιξης μιας start up και υπόσχεται να συνδυάζει ηλεκτροκίνητης… προέλευσης επιδόσεις supercar, με τα πλεονεκτήματα ενός τετράθυρου αμαξώματος και μιας τετράθεσιας διάταξης στο εσωτερικό.

Πλην των παραπάνω, το Elextra EV όπως ονομάζεται, αξιοποιεί το υψηλότερο επίπεδο τεχνογνωσίας που είναι διαθέσιμο και το οποίο στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζεται στην παρουσία ενός κινητήριου συνόλου αποτελούμενο από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι σε συνάρτηση με τα υπόλοιπα εξωτικά χαρακτηριστικά του, υπόσχονται συνδυαστική ισχύ 671 ίππων και τετρακίνηση.

Επίσης, σύμφωνα με τον άνθρωπο που το σχεδίασε, τον Ελβετό Robert Palm το Elextra έχει ως αφετηρία την πιο «προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική που έχει δημιουργηθεί ποτέ» χωρίς ωστόσο η εταιρεία να δημοσιοποιεί στοιχεία, παρά μόνο ότι πρόκειται για ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο το οποίο είναι κατά 25% ελαφρύτερο σε σχέση με μια αλουμινένια αντίστοιχη κατασκευή.

Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να στοιχειοθετήσει τις υποσχέσεις της η Elextra, αναφέρει ότι το επιβλητικό τετράτροχο μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα. Παράλληλα, το ηλεκτρικό τετραθυρο supercar υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ.

Αν και προς το παρόν, δεν διευκρινίζεται κατά πόσο το Elextra Ev θα δώσει το παρών με «σάρκα και οστά» στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, με δεδομένη την ελβετική εθνικότητα του ανθρώπου που το σχεδίασε θα πρέπει να θεωρείται πολύ πιθανό.

Όπως και να έχει, η κατασκευή του μοντέλου το οποίο αποτελεί πνευματικό παιδί του δανού επιχειρηματία Poul Sohl, αναμένεται να ξεκινήσει το 2019 σε γερμανικό έδαφος.

Let’s block ads! (Why?)