Ολυμπιακός: Γιατί δεν έπαιξε ο Παπανικολάου στον τρίτο τελικό



08/06/2026 - 22:34

Ο Ολυμπιακός νίκησε με 102-92 τον Παναθηναϊκό και έκανε το 2-1 στη σειρά των τελικών της Stoiximan GBL και απέχει μόνο ένα βήμα από την κατάκτηση του τίτλου.

Πολλοί αναρωτήθηκαν για ποιο λόγο δεν αγωνίστηκε καθόλου ο Κώστας Παπανικολάου. Για αυτό υπήρχε ένας πολύ συγκεκριμένος λόγος, καθώς ο αρχηγός των Πειραιωτών υπέφερε από ενοχλήσεις στην μέση.

Ο αρχηγός των ερυθρόλευκων έκανε ένεση προκειμένου να μπορέσει να συμπεριληφθεί στη δωδεκάδα και να τεθεί στη διάθεση του Γιώργου Μπαρτζώκα, ωστόσο η κατάστασή του δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί στην αναμέτρηση.

Έτσι ο Έλληνας τεχνικός αποφάσισε να μην ρισκάρει και δεν χρησιμοποίησε τον Παπανικολάου καθόλου στο παιχνίδι, καθώς η σειρά έχει μέλλον ακόμα, με το επόμενο ματς ανάμεσα στις δύο ομάδες να είναι την ερχόμενη Τετάρτη (10/6, 21.00) στο ΟΑΚΑ.

Εάν ο Ολυμπιακός πάρει τη νίκη στο «Telekom Center Athens» θα στεφθεί πρωταθλητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ενώ εάν επικρατήσει ο Παναθηναϊκός η σειρά θα πάει στο 2-2 και θα έχουμε πέμπτο παιχνίδι, που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Adblock test (Why?)


Σχετικά άρθρα


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες 2, 3, 4 τροχοί

Σχολιάστε το άρθρο

*


Τελευταία άρθρα

Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio