Ποιες αλλαγές θα γίνουν στην Αττική Οδό για να λυθεί το κυκλοφοριακό
12/06/2025 - 17:00

Στο τραπέζι βρίσκονται ουσιαστικές παρεμβάσεις με στόχο την αποσυμφόρηση του πιο «μπλοκαρισμένου» τμήματος της Αττικής Οδού, μεταξύ Μεταμόρφωσης και Δουκίσσης Πλακεντίας. Πρόκειται για ένα κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου που καθημερινά «λυγίζει» υπό το βάρος της κυκλοφορίας, ειδικά τις ώρες αιχμής, προκαλώντας καθυστερήσεις και νεύρα σε χιλιάδες οδηγούς.

Ο επικεφαλής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, αποκάλυψε ότι έχουν ήδη υποβληθεί προτάσεις στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών σε αυτό το κομβικό σημείο.
«Χειρουργικές» παρεμβάσεις στον κόμβο Μεταμόρφωσης
Η πιο σημαντική αλλαγή που εξετάζεται αφορά τον ανισόπεδο κόμβο της Μεταμόρφωσης – έναν από τους πιο κρίσιμους κόμβους του λεκανοπεδίου, ο οποίος λειτουργεί συχνά στα όρια της πλήρους συμφόρησης. Οι παρεμβάσεις που σχεδιάζονται δεν θα απαιτήσουν επέκταση της Αττικής Οδού, καθώς θα υλοποιηθούν εντός της υφιστάμενης ζώνης λειτουργίας. Ο στόχος είναι διπλός: αφενός η αύξηση της χωρητικότητας του κόμβου, και αφετέρου η πιο αποτελεσματική διαχείριση των ροών εισόδου και εξόδου προς και από τον αυτοκινητόδρομο.
Μεταξύ των σεναρίων που εξετάζονται, περιλαμβάνεται και η προσθήκη μίας επιπλέον λωρίδας κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο τμήμα, η οποία εκτιμάται ότι θα προσφέρει σημαντικές ανάσες στην καθημερινή κίνηση.
Oι άλλες προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο κ. Περιστέρης, αναφερόμενος στο θεσμό των Πρότυπων Προτάσεων, υπενθύμισε πως η εταιρεία έχει καταθέσει εδώ και δύο χρόνια φακέλους για τέσσερις στρατηγικούς άξονες στην Αττική: Ελευσίνα–Οινόη, Κορωπί–Λαύριο, Σπάτα–Ραφήνα και τη σήραγγα Ηλιούπολης (που θα συνδέει την Κατεχάκη με τη Βουλιαγμένης). Αν και δεν υπάρχει επί του παρόντος κάποια εξέλιξη ή επίσημη ανακοίνωση, η εταιρεία αναμένει από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου να εξετάσει τις προτάσεις υπό το πρίσμα της αναπτυξιακής πολιτικής και της ανάγκης για βιώσιμη κινητικότητα στην Αττική.
Ο ίδιος επισήμανε ότι δεν πρόκειται απλώς για «επεκτάσεις της Αττικής Οδού», αλλά για παρεμβάσεις με ξεχωριστή αξία και σημασία – ειδικά σε περιοχές που σήμερα δεν εξυπηρετούνται επαρκώς από βασικές υποδομές.
Πηγή: capital
Σχετικά άρθρα
- Unique Post
Δημοσίευση από AutoPolis, Βρίσκεται στις κατηγορίες Διάφορες ειδήσεις