Με 117% “έτρεξαν” στο 9μηνο του 2021 οι πωλήσεις των online σουπερμάρκετ



30/10/2021 - 07:59

Έρευνες – Μελέτες

alt

Έντονα ανοδική παραμένει η πορεία των ηλεκτρονικών αγορών από σουπερμάρκετ στην Ελλάδα, παρά τη σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα. Οι Έλληνες έχουν βάλει το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών από σουπερμάρκετ στην καθημερινότητά τους, με την αξία των ηλεκτρονικών πωλήσεων των αλυσίδων να αυξάνονται κατά 117% σε επίπεδο 9μηνου 2021 και κατά 60% στη βάση του 3ου τριμήνου του τρέχοντος έτους.

Αύξηση 60% σημειώθηκε το 3ο τρίμηνο του 2021 στην αξία των πωλήσεων των online σουπερμάρκετ στην ΕλλάδαΟ κλάδος των online σουπερμάρκετ συνεχίζει την εντυπωσιακή ανάπτυξη του, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group. Κατά το 3ο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €76,30 (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων. Παράλληλα, οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών και αναψυκτικών, σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο της χρονιάς.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών, τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Πρωταγωνιστής το smartphone

Αναφορικά με τις συσκευές, που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των online παραγγελιών από σουπερμάρκετ, η χρήση των laptops και desktops μειώθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%). Αυτό – σύμφωνα με την ανάλυση της Convert Group – μπορεί να συνδέεται με τη μείωση του work from home, το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές.

Όπως διαπιστώνει η έρευνα της εταιρείας, η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για τη διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Online κανάλι

Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το 3ο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το 2ο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια, το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις. Οι direct επισκέψεις συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 3ο τρίμηνο του 2020.

Πλέον, η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Να σημειωθεί ότι στο δείγμα των μετρήσεων της Convert Group περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery, που συνεργάζονται με τα online σουπερμάρκετ, αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Adblock test (Why?)

Πηγή: ΣΕΠΕ


Σχετικά άρθρα

  • Unique Post

Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Επιστήμη και Τεχνολογία

Σχολιάστε το άρθρο

*


Τελευταία άρθρα

Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio