Ψηφιακό οικοσύστημα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού το 2019


14/05/2018 - 08:50

Έρευνες – Μελέτες

alt

Την εισαγωγή σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων στην άσκηση της τουριστικής πολιτικής, με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού και την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, επιδιώκουν τα συναρμόδια Υπουργεία Τουρισμού και Ψηφιακής Πολιτικής. Προς αυτήν την κατεύθυνση, τα δύο Υπουργεία υπέγραψαν σχετικό μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο αποτελεί τη βάση υλοποίησης τεσσάρων κεντρικών δράσεων. Μία εξ αυτών προβλέπει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού οικοσυστήματος προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Επίκεντρο του οικοσυστήματος θα είναι η νέα διαδραστική ηλεκτρονική πύλη Visit Greece, η οποία θα συγκεντρώσει το σύνολο της πληροφορίας που αναζητά ο επισκέπτης για τον προορισμό “Ελλάδα” σε ένα μόνο σημείο. Η πύλη θα εμπλουτιστεί με νέες τεχνολογίες προβολής εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR/AR) και βίντεο 360ο, ως μετεξέλιξη του υφιστάμενου δικτυακού τόπου του ΕΟΤ, www.Visitgreece.gr, σε μια πύλη, σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα, που θα αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας. Αυτό θα το επιτυγχάνει μέσα από εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, εικονικής πραγματικότητας, 3D και 4D και φυσικά, θα είναι διαθέσιμα για όλους τους επισκέπτες της διαδικτυακής πύλης.

Αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων στην άσκηση της τουριστικής πολιτικής της χώραςΤο ψηφιακό αυτό οικοσύστημα για την τουριστική προβολή της χώρας στη βάση των σύγχρονων τεχνολογιών και της διαλειτουργικότητας εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο το 2019. Όπως τόνισαν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, κυρία Έλενα Κουντουρά και κύριος Νίκος Παππάς, κατά την υπογραφή του μνημονίου, είναι έτοιμες οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου, το οποίο θα υλοποιηθεί μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, και σύντομα θα “βγει” στον αέρα η προκήρυξη.

Ψηφιακός χάρτης
Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό των δύο Υπουργείων, μέσω της νέας πύλης του Visit Greece, ο υποψήφιος τουρίστας θα μπορεί να γνωρίσει την Ελλάδα, τα μέρη που επιθυμεί να επισκεφτεί, τις προσφερόμενες υπηρεσίες του εκάστοτε προορισμού, τις υφιστάμενες αεροπορικές συνδέσεις, ενώ θα μπορεί να αγοράσει και τα εισιτήρια για τα μουσεία, τα μέσα μεταφοράς. Η καινοτομία του ψηφιακού αυτού οικοσυστήματος, έγκειται στο γεγονός ότι όλοι οι δικτυακοί τόποι, δήμων, περιφερειών, θα μπορούν να τροφοδοτούν με δικό τους περιεχόμενο τη “διαδικτυακή πύλη”, αφού η χρήση των σύγχρονων εργαλείων τεχνολογίας, θα κάνει πράξη τη διασύνδεση και των πιο απομακρυσμένων περιοχών με το εν λόγω ψηφιακό οικοσύστημα. Ουσιαστικά, θα πρόκειται για έναν ψηφιακό χάρτη που θα αποτυπώνει τις ομορφιές της Ελλάδας.

Συνολικά, η “Πύλη” θα προσφέρει 25 νέες υπηρεσίες, που σύντομα θα ανακοινωθούν, ενώ ειδική έμφαση θα δίνεται και στην τουριστική εκπαίδευση. Εξειδικεύοντας αυτές, ξεχωρίζει και η υλοποίηση ενός ψηφιακού παιχνιδιού, με στόχο την ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου, αλλά και της φυσικής ομορφιάς της Ελλάδας, που θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι μικροί και όχι μόνο επισκέπτες μας.

Πακέτο δράσεων
Οι άλλες τρεις δράσεις, που προβλέπονται στο μνημόνιο συνεργασίας, αφορούν το ριζικό ψηφιακό μετασχηματισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προς πολίτες, επιχειρήσεις και επισκέπτες. Η τρίτη δράση σχετίζεται με την ψηφιακή αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης. Τέλος, η τέταρτη αφορά τη χρήση σύγχρονων εργαλείων για τη συγκέντρωση και επεξεργασία ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων για τον τουρισμό, απαραιτήτων για την αποτύπωση της συμβολής του κλάδου στην εθνική οικονομία, τη χάραξη μακροπρόθεσμων πολιτικών και τη στοχευμένη προώθηση της Ελλάδας.

Let’s block ads! (Why?)

Πηγή: ΣΕΠΕ


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio