Το 94% των e-καταναλωτών ψάχνει για προσφορές, όταν αγοράζει online


16/05/2019 - 07:05

Έρευνες – Μελέτες

alt

Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις προσφορές να λειτουργούν ως βασικό κίνητρο των “έξυπνων” καταναλωτών – ιδιαίτερα των Μillennials – στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Για την ακρίβεια, το 94% των e-καταναλωτών ψάχνει για προσφορές, όταν κάνει τις αγορές του online, ενώ το 69% των Μillennials απαντά ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά προτού αναζητήσει σχετική προσφορά. Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα, που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Το 69% των Μillennials απαντά ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά προτού αναζητήσει τη σχετική προσφοράΣύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.

Η μελέτη διαπιστώνει ότι η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής: τα κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο “έξυπνος” πλέον καταναλωτής την e-αγορά του.

“Έξυπνος” καταναλωτής
Σύμφωνα με την έρευνα του RetailMeNot, τέσσερις στους πέντε καταναλωτές δήλωσαν ότι θα έκαναν μία αγορά από ένα νέο brand ή κατάστημα, εάν έβρισκαν εκεί μία ικανοποιητική προσφορά. Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) απάντησαν ότι θα επαναλάμβαναν την αγορά τους από ένα κατάστημα που θα έδινε σταθερά καλές προσφορές.

Να σημειωθεί ότι η προσφορά, το κουπόνι ή αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες δεν φαίνεται να μειώνουν την αξία ενός brand, καθώς μόνο το 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι προσφορές επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα που έχουν για ένα brand ή κατάστημα.

“Οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πλέον πιο έξυπνοι, θέλουν να ξέρουν ότι ξόδεψαν τα χρήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν παίζει τόσο ρόλο αν τελικά επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν κάποιο κουπόνι ή κάποια προσφορά ή μία υπηρεσία επιστροφής χρημάτων (ή και όλα αυτά συνδυαστικά), ο σύγχρονος online καταναλωτής θέλει να ξέρει ότι τα χρήματά του τα διέθεσε σωστά, κάνοντας την πιο συμφέρουσα για αυτόν επιλογή”, αναφέρει η Pigogo.

Η εικόνα είναι παρόμοια στην ελληνική αγορά: σε τρία μόλις χρόνια οι χρήστες του Pigogo ανέρχονται σε σχεδόν 65.000, ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τα οποία συνεργάζονται με την πλατφόρμα, πλέον ξεπερνούν τα 450.

Let’s block ads! (Why?)

Πηγή: ΣΕΠΕ


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Επιστήμη και Τεχνολογία

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio