Συμβουλές σε ταξιδιώτες ενόψει εορτών




16/12/2010 - 21:28

Με αφορμή την αυξημένη ζήτηση για εορταστικά πακέτα διακοπών που αναμένεται να κορυφωθεί καθώς πλησιάζουν οι μέρες των γιορτών, ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) εξέφρασε, με ανακοίνωσή του, την ικανοποίησή του καθώς διαπιστώνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν ολοένα και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα τουριστικά γραφεία και τη σιγουριά που προσφέρουν τα οργανωμένα ταξίδια.

Ο ΗΑΤΤΑ δίνει και ορισμένες συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής:

· Πριν από οποιαδήποτε συναλλαγή, να βεβαιώνεται ότι το τουριστικό γραφείο με το οποίο συναλλάσσεται, έχει το απαιτούμενο Ειδικό Σήμα Λειτουργίας του ΕΟΤ σε ισχύ.

· Αν επιλέξει κάποιο διαδικτυακό τουριστικό γραφείο, να βεβαιώνεται ότι αυτό είναι πραγματικό τουριστικό γραφείο αδειοδοτημένο από τον ΕΟΤ (προσοχή σε ιστοσελίδες που δεν αναφέρουν πουθενά φυσική διεύθυνση της επιχείρησης και δεν παρέχουν άλλα στοιχεία επικοινωνίας εκτός του e-mail, πχ τηλέφωνο.)

· Να ζητά και να διαβάζει προσεκτικά πριν την υπογραφή σύμβασης ταξιδιού ή την πραγματοποίηση οποιασδήποτε κράτησης, τους «Γενικούς Όρους Συμμετοχής» του τουριστικού γραφείου που διοργανώνει το ταξίδι.

· Εάν έχει οποιαδήποτε αμφιβολία για την αξιοπιστία ενός γραφείου, να επικοινωνεί με τον ΗΑΤΤΑ ή τον ΕΟΤ προκειμένου να διαπιστώσει αν πρόκειται για νόμιμη επιχείρηση.

Εξάλλου ο ΗΑΤΤΑ, με άλλη του ανακοίνωση, εκφράζει επιφυλάξεις σχετικά με την απελευθέρωση της διανομής αεροπορικών εισιτηρίων και το κόστος της για τους καταναλωτές. Οπως αναφέρει, η πρόταση Κανονισμού για τον Κώδικα Συμπεριφοράς των Ηλεκτρονικών Συστημάτων Κρατήσεων, που παρουσιάσθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 15 Νοεμβρίου, περιέχει κάποιες σημαντικές δικλείδες ασφαλείας, αλλά δεν αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να χάσουν οι καταναλωτές τη δυνατότητα πλήρους και διαφανούς πρόσβασης στους αεροπορικούς ναύλους.

Ο ΗΑΤΤΑ τονίζει ότι δεν αντιμετωπίζεται η διευρυνόμενη τάση των αερομεταφορέων να παρέχουν διαφορετικούς ναύλους με διαφορετικές τιμές και όρους, ανάλογα με το αν ο καταναλωτής αγοράζει απευθείας on-line ή μέσω ενός συστήματος κρατήσεων που χρησιμοποιούν τα τουριστικά γραφεία. Ο Σύνδεσμος θεωρεί ότι χωρίς συγκεκριμένους κανόνες για πλήρες περιεχόμενο στα συστήματα κρατήσεων, η εξεύρεση την βέλτιστης πτήσης θα απαιτεί περισσότερο χρόνο και χρήμα, κόστος που τελικά θα επιβαρύνει τον καταναλωτή.


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio