Στο μικροσκόπιο της PSA/Peugeot-Citroen -και- οι κινητήρες της Opel

Προσφάτως ο Carlos Tavares επικεφαλής της PSA η οποία πλέον αποτελεί την ιδιοκτήτρια των Opel/Vauxhall είχε δηλώσει ότι τα εργοστάσια των Peugeot και Citroen λειτουργούν πιο αποδοτικά και είναι πιο παραγωγικά από εκείνα της γερμανικής φίρμας.

Το δεύτερο συμπέρασμα που προκύπτει από την αποτίμηση των Opel/Vauxhall, από το νέο της ιδιοκτήτη, όπως αποτυπώθηκε από τα χείλη του επικεφαλής εξέλιξης της PSA, Gilles Le Borgne, είναι ότι ενδεχομένως τα αυτοκίνητα των Opel/Vauxhall θα ήταν προτιμότερο αν αξιοποιήσουν κινητήρες και αρχιτεκτονικές της PSA, αντί αυτών που εξελίσσονται στο Ruesselsheim.

«Σταδιακά θα ξεκινήσουμε να χρησιμοποιούμε πλατφόρμες και κινητήρες της PSA για τα μοντέλα της Opel. Βέβαια αυτό δεν πρόκειται να συμβεί από την μία στιγμή στην άλλη. Θα πάρει μερικά χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής εξέλιξης του γαλλικού group σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό Τύπο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αν ο συγκεκριμένος σχεδιασμός ισχύσει κινδυνεύουν να χαθούν αρκετές θέσεις εργασίας στην Opel η οποία διατηρεί κέντρο εξέλιξης κινητήρων στο Ruesselsheim, καθώς και εργοστάσια που συνδέονται με το σχεδιασμό και την κατασκευή κινητήρων στο Kaiserslautern, στο Tychy της Πολωνίας, το Szentgotthard της Ουγγαρία και το Aspern της Αυστρίας.

Σύμφωνα ωστόσο με τον επικεφαλής εξέλιξης του γαλλικού ομίλου, προς το παρόν, δεν έχει ληφθεί κάποια σχετική απόφαση και όλα τα ενδεχόμενα βρίσκονται υπό συζήτηση. Παρ΄όλα αυτά όπως επεσήμανε ο ίδιος «είναι ξεκάθαρο ότι η Opel πρέπει να επιτύχει την αύξηση της αποδοτικότητάς της σε όλα τα επίπεδα. Η Opel πρέπει να αντλήσει παραδείγματα από τη δική μας εμπειρία αναδιοργάνωσης. Περιμένουμε να προκύπτουν νέες συνέργιες από κάθε μοντέλο που αντικαθίσταται».

Παράλληλα όπως εξίσου επεσήμανε ο ίδιος, «πρέπει να απαλλαγούμε σύντομα από οποιεσδήποτε υποχρεώσεις σε δικαιώματα στον πρώην ιδιοκτήτη της Opel».

Χαρακτηριστική είναι επίσης η απάντηση του επικεφαλής της PSA, Carlos Tavares όταν ερωτήθηκε για το μέλλον του σχετικά πρόσφατου –εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2016- κέντρου εξέλιξης κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης της Opel στο Ruesselsheim το οποίο απασχολεί 800 εργαζόμενους.

«Αν η κυβέρνησή απαγορεύσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης τότε η δουλειά μου ως προέδρου αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να υπακούσω», δήλωσε ο επικεφαλής της PSA.

Επίσης αμφίβολο κρίνεται το εργασιακό μέλλον 3.000 μηχανικών της Opel οι οποίοι μέχρι στιγμής εργάζονταν σε projects της GM, αν και μέχρι στιγμής εκπρόσωπος της PSA έχει αναφέρει ότι «κάθε εξάρτημα της PSA που τοποθετείται σε ένα νέο μοντέλο της Opel θα πρέπει να υποβληθεί σε εξαντλητικές εκ νέου δοκιμές κατ΄επέκταση αυτή η διαδικασία θα απαιτήσει πολλούς μηχανικούς».

Let’s block ads! (Why?)