Η συνεργασία έκπληξη ενός κολοσσού νεανικής ένδυσης
26/07/2024 - 00:41
Μια ενδιαφέρουσα συνεργασία, σταθμό για την ελεύθερη αστική μόδα, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες η εταιρεία Bershka, δημιουργώντας αισθήματα νοσταλγίας σε μια ολόκληρη γενιά που ανθούσε την εποχή του μιλένιουμ. Η συνεργασία αφορά το ισπανικό brand El Nino, το οποίο στην αλλαγή της χιλιετίας υπήρξε σύμβολο επανάστασης, ελευθερίας και πάθους για πολλούς νέους.
Όλα ξεκίνησαν το 1999 όταν ο Γερμανός επιχειρηματίας Χέρμπερτ Νιούμαν συναντήθηκε με τον γραφίστα Άντονι Γκαλντόνο στην Ταρίφα, το μέρος όπου χιλιάδες σέρφερς επισκέπτονται ετησίως. Οι δυο τους αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία που θα αντιπροσώπευε το πάθος τους, δηλαδή το σερφ. Το όνομα ήρθε αυθόρμητα. Το El Nino στα ισπανικά είναι το μελτέμι και το θυμωμένο ανθρωπάκι, το αγριεμένο σερφόπαιδο δηλαδή, έγινε το έμβλημα του brand. Η εταιρεία είχε έδρα την Ταρίφα κι εκτός από ρούχα για σερφ διέθετε και διάφορα άλλα είδη για θαλάσσια σπορ. Προς μεγάλη έκπληξη και των δύο, το θυμωμένο ανθρωπάκι αγαπήθηκε όχι μόνο από σέρφερς, αλλά από όλη εκείνη τη γενιά που είχε ανάγκη να βρει το δικό της σύμβολο επανάστασης. Τα ρούχα τους έντυναν νέους σε τηλεοπτικές σειρές, μεταξύ των οποίων και τους πρωταγωνιστές στη σειρά Disney. To brand που ξεκίνησε από την Ταρίφα εξαπλώθηκε σε 800 σημεία πώλησης σε όλη την Ισπανία, ενώ σέρφερς από όλο τον κόσμο αναζητούσαν τις συλλογές με το θυμωμένο ανθρωπάκι.
H συνεργασία με τη Bershka, αναγεννά και επαναπροσδιορίζει το στιλιστικό ρεύμα του El Nino, φέρνοντάς το ξανά στο προσκήνιο και παράλληλα συστήνοντάς το σε ένα νέο κοινό. Ολόκληρη η συλλογή αποτελεί δείγμα μιας διαφορετικής ενδυματολογικής προσέγγισης που συνδέει την ανεξαρτησία των σέρφερς με τη δυναμικότητα των ανθρώπων της πόλης. Κοινό χαρακτηριστικό όλων; Το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης που δηλώνεται -ή εκδηλώνεται- μέσα από την εμφάνιση.
Η συλλογή, η οποία περιλαμβάνει ρούχα σε άνετες γραμμές και αξεσουάρ με αθλητική αισθητική, διατίθεται σε όλα τα φυσικά καταστήματα της εταιρείας Bershka, καθώς και στο ομώνυμο διαδικτυακό της κατάστημα.
Related…
Πηγή: huffingtonpost
Σχετικά άρθρα
- Η νέα τάση που κάνει θραύση το καλοκαίρι: Χειροποίητο καπέλο (1.000)
- Πώς να φορέσουμε τη λευκή φούστα αυτό το καλοκαίρι (1.000)
- Στυλ: Το απαραίτητο κομμάτι για τη μετάβαση από το καλοκαίρι στο φθινόπωρο (1.000)
- Τα 5 χρώματα που οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας προστάζουν για αυτό το φθινόπωρο (1.000)
- Demure: Ο Βασίλης Ζούλιας και ο Περικλής Κονδυλάτος μας μιλούν για τον viral όρο του στυλ (1.000)
Δημοσίευση από AutoPolis, Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα