«Φαινόμενο! Μουσική εμμονή! Ήλιος που χαρίζει ζεστασιά και ευχαρίστηση κάθε φορά που ανεβαίνει επί σκηνής!» είναι λίγοι από τους ύμνους του διεθνούς Τύπου για τη Γιούλια Λέζνιεβα [Julia Lezhneva], μια φωνή προικισμένη με αγγελική ομορφιά, πρωτοφανή ευελιξία, ακρίβεια, φυσικότητα και μουσικότητα.

Η νεαρή σοπράνο κολορατούρα από τη Ρωσία, που είναι περιζήτητη σε όλο τον κόσμο, θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ως προσκεκλημένη των Μουσικών της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου στις 8:30 μ.μ. στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης.

alt

Σε αυτή τη μαγική βραδιά που σηματοδοτεί το ντεμπούτο της στη χώρα μας, η διάσημη λυρική τραγουδίστρια θα ερμηνεύσει δεξιοτεχνικές μπαρόκ άριες από όπερες των Βιβάλντι, Χαίντελ και Γκράουν. Στο πόντιουμ ο ανερχόμενος μαέστρος και πιανίστας Μιχαήλ Αντονένκο, τακτικός συνεργάτης της Γιούλια Λέζνιεβα.

Η μόλις 28 ετών ερμηνεύτρια, γεννημένη στη μακρινή νήσο Σαχαλίνη του Ειρηνικού, εκτοξεύτηκε στο διεθνές στερέωμα στα 20 χρόνια της, όταν η Ντέιμ Κίρι τε Κάναουα την έχρισε προστατευόμενή της.

Με ρεπερτόριο από το Μπαρόκ έως τον Μότσαρτ και τον Ροσσίνι, εντυπωσιακή δισκογραφία (και με τη δική μας Armonia Atenea υπό τον Γιώργο Πέτρου), αναρίθμητα βραβεία, συνεργασίες με μαέστρους όπως οι Μαρκ Μινκοφσκί, Σερ Αντόνιο Παπάνο και Σερ Ρότζερ Νόρρινγκτον, η νεαρή μονωδός με την εντυπωσιακή τεχνική έχει κατακτήσει τις μεγαλύτερες οπερατικές και συναυλιακές σκηνές του κόσμου.

alt

Η Γιούλια Λέζνιεβα συνεργάζεται τακτικά με τους πάντα δραστήριους Μουσικούς της Καμεράτας-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, έχοντας πραγματοποιήσει πολλές εμφανίσεις μαζί τους σε σημαντικές ευρωπαϊκές αίθουσες (Βασιλική Όπερα των Βερσαλλιών, Κοντσέρτχεμπαου στο Άμστερνταμ, Theater an der Wien στη Βιέννη, Αίθουσα Τσαϊκόφσκι στη Μόσχα, Bozar στις Βρυξέλλες).

Στη συναυλία της με τους Μουσικούς της Καμεράτας στο Μέγαρο, η ρωσίδα υψίφωνος θα παρουσιάσει μερικές από τις ωραιότερες άριες του προκλασικού ρεπερτορίου που την έκαναν διάσημη ανά τον κόσμο, ενώ το δημοφιλές ελληνικό σύνολο επιστρέφει σε όργανα εποχής του 18ου αιώνα, πλαισιώνοντάς τη με αριστουργηματικές ορχηστρικές σελίδεςαπό τη χρυσή εποχή της μπαρόκ όπερας.