Η εμπειρία του πελάτη προτεραιότητα για τις εταιρείες Τηλεπικοινωνιών

Νέα

Η εμπειρία του πελάτη είναι το κορυφαίο πλεονέκτημα, που βλέπουν οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Καθώς η περαιτέρω αύξηση ή η διατήρηση του αριθμού των συνδρομητών γίνεται όλο και πιο δύσκολη υπόθεση, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην εμπειρία του πελάτη, προκειμένου να διακρατήσουν τη συνδρομητική τους βάση. Σε αυτήν την προσπάθεια, σύμφωνα με νέα έρευνα της IHS Markit, το 75% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών αποτελεί το κορυφαίο έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού, ακολουθούμενη από την αυτοματοποίηση (44%) και το Cloud (38%).

Το 75% των εταιρειών επιχειρεί μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη«Σε αυτόν τον κορεσμένο κλάδο, των Τηλεπικοινωνιών, η περαιτέρω ανάπτυξη του αριθμού των συνδρομητών δεν υπάρχει. Και χωρίς πελάτες, οι πάροχοι υπηρεσιών δεν έχουν καμία επιχείρηση. Καθώς ο αγώνας για νέους πελάτες γίνεται όλο και πιο περίπλοκος, οι εταιρείες του τομέα επικεντρώνονται στην υφιστάμενη συνδρομητική τους βάση, αποζητώντας τρόπους να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους», σχολιάζουν οι αναλυτές της IHS Markit.

Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, βελτίωση της εμπειρίας των πελατών ωθεί τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους σε σημαντικές επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό δικτύων. Πρόκειται για επενδύσεις σε συστήματα υποστήριξης λειτουργιών (OSS), συστήματα υποστήριξης επιχειρήσεων (BSS) και συστήματα διαχείρισης δικτύου (NMS), που αντιπροσωπεύουν το 60% των επενδύσεων. Στο μεταξύ, το Internet of Things (IoT), τα εικονικά ιδιωτικά δίκτυα βίντεο (IP VPN) και τα εικονικά ιδιωτικά δίκτυα (IP VPN) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των νέων ψηφιακών υπηρεσιών, που σχεδιάζουν να δρομολογήσουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι υπηρεσιών μέσω των ψηφιοποιημένων δικτύων τους.

Επενδύσεις σε big data
Η έρευνα δείχνει, εξάλλου, ότι οι επενδύσεις σε big data analytics, το cloud, το λογισμικό SDN και οι λειτουργίες δικτύωσης (NFV) είναι, επίσης, σημαντικοί τομείς στους οποίους επενδύουν οι εταιρείες Τηλεπικοινωνιών στην προσπάθειά τους για ψηφιακό μετασχηματισμό. «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι παντού και επηρεάζει ήδη τη ζωή μας. Ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της μεταμόρφωσης, τόσο ως βιομηχανία, που παρακολουθεί τη μεταβολή στο περιβάλλον της αγοράς, όσο και ως βασική κινητήρια δύναμη της παγκόσμιας ψηφιοποίησης», αναφέρει η ανάλυση της IHS Markit.

Η έκθεση της εταιρείας (Digital Transformation Strategies Service Provider Survey – 2018) αποτυπώνει τις τάσεις της αγοράς Τηλεπικοινωνιών, τα σχέδια των κορυφαίων παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, καθώς και τα κριτήρια επιλογής για συνεργάτες προμηθευτών.

Let’s block ads! (Why?)

Πηγή: ΣΕΠΕ