Η αυτοματοποίηση κερδίζει έδαφος στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ευρώπη


13/09/2019 - 06:35

Έρευνες – Μελέτες

alt

Έδαφος σε Ευρώπη και ΗΠΑ κερδίζουν οι πωλήσεις οχημάτων, που διαθέτουν ένα σημαντικό βαθμό αυτοματοποίησης. Σύμφωνα με έρευνα της Canalys, οι πωλήσεις αυτοκινήτων με αυτοματοποίηση “επιπέδου 2” (Level 2) στην Ευρώπη αντιπροσώπευαν το 8% του συνόλου στην Ευρώπη κατά το 2ο τρίμηνο του 2019 (από μόλις 3% ένα χρόνο νωρίτερα), ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις ΗΠΑ ήταν 10%. Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας “Level 2” το όχημα μπορεί να ελέγχει περισσότερες από μία λειτουργίες οδήγησης, όπως το τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, σε συνδυασμό, κάτω από ειδικές συνθήκες (καιρικές, ποιότητα οδοστρώματος, ταχύτητα οχήματος).

Οι πωλήσεις οχημάτων με αυτοματοποίηση “επιπέδου 2” αντιπροσωπεύουν το 8% του συνόλου στην ΕυρώπηΤο 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους διατέθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά 325.000 επιβατικά αυτοκίνητα με επίπεδο αυτονομίας “2”, αριθμός αυξημένος κατά 175% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με την ανάλυση της Canalys, η ανάπτυξη προήλθε από τα βασικά εμπορικά σήματα αυτοκινήτων, που διαθέτουν τα αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά στις βασικές εκδόσεις ή στον προαιρετικό εξοπλισμό, σε όλα τα νέα μοντέλα των οχημάτων.

“Η Toyota διέθεσε στην ευρωπαϊκή αγορά τα περισσότερα αυτοκίνητα με λειτουργικότητα αυτονομίας “επιπέδου 2” στην Ευρώπη, ξεπερνώντας τις κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων που είναι γνωστότερο ότι διαθέτουν τέτοια τεχνολογία, όπως οι Audi, BMW, Mercedes-Benz, Tesla και Volvo, που ακολουθούν όσον αφορά τις πωλήσεις οχημάτων με αυτονομία “επιπέδου 2’”, αναφέρουν οι αναλυτές της Canalys. “Η διείσδυση της προηγμένης βοήθειας του οδηγού και των χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας στα καινούργια αυτοκίνητα αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό”, προσθέτει η ανάλυση της εταιρείας.

Στις ΗΠΑ
Όσον αφορά την αμερικανική αγορά, το 2ο τρίμηνο του 2019 διατέθηκαν 414.000 αυτοκίνητα με αυτονομία δεύτερου επιπέδου, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 10% του συνόλου των νέων οχημάτων, από μόλις 2% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2ο τρίμηνο του 2018. Σύμφωνα με την Canalys, η Toyota και η Nissan κυριάρχησαν στις πωλήσεις των συγκεκριμένων οχημάτων στην αμερικανική αγορά κατά το εξεταζόμενο διάστημα, με τις Audi, BMW, Mercedes-Benz και Tesla να ακολουθούν.

Οι αναλυτές σχολιάζουν ότι οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν πολύ περισσότερα για να εκπαιδεύσουν τους οδηγούς στα νέα χαρακτηριστικά οδήγησης που φέρνει η αυτοματοποίηση. “Καθώς αυξάνεται η διαθεσιμότητα των αυτοκινήτων με αυτοματοποιημένη λειτουργικότητα “επιπέδου 2”, είναι ζωτικής σημασίας οι οδηγοί να κατανοήσουν τις δυνατότητες των συστημάτων και να τις χρησιμοποιήσουν, όπως απαιτείται”, αναφέρουν.


Let’s block ads! (Why?)

Πηγή: ΣΕΠΕ


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Επιστήμη και Τεχνολογία

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio