Εννέα συμβουλές επιβίωσης για τις… «δύσκολες» γυναικείες μέρες


19/07/2018 - 17:00

Οι «δύσκολες» μέρες της εμμήνου ρύσης επηρεάζουν για ολόκληρες μέρες κάθε μήνα την καθημερινότητα σχεδόν όλων των γυναικών. Το καλοκαίρι και ο συνδυασμός της θάλασσας, των υψηλών θερμοκρασιών και των υπαίθριων δραστηριοτήτων οδηγούν συνήθως σε εντονότερους πόνους περιόδου και ενοχλήσεις που στερούν στιγμές από τις διακοπές.

Ο κ. Παναγιώτης Χριστόπουλος, Μαιευτήρας – Γυναικολόγος, Ειδικός Γυναικολόγος Παίδων και Εφήβων, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Συντονιστής Παιδογυναικολόγων Ευρώπης, δίνει εννέα συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν να μειωθεί ή ακόμη και να «εξαφανιστεί» ο πόνος της περιόδου ώστε να απολαύσετε ξέγνοιαστα όλες τις ημέρες των διακοπών.

1. Μην αφήνετε το βρεγμένο μαγιό να στεγνώνει επάνω στο σώμα σας.
Καλό θα είναι να έχετε μαζί σας είτε ένα δεύτερο μαγιό είτε ρούχα και εσώρουχα ώστε να αλλάξετε. 2. Προσπαθήστε να αποφεύγετε τις βουτιές σε πολύ κρύες θάλασσες.
Ειδικά όταν είστε αδιάθετη, ο οργανισμός σας προσπαθεί να αποβάλει αίμα και το κρύο νερό συμβάλλει στη συστολή των αγγείων και κάθε άλλο παρά βοηθάει την κατάσταση.

3. Μην ξαπλώνετε κατευθείαν στην άμμο ή στα βότσαλα, ακόμα και αν βρίσκεστε σε ακτή που φαίνεται καθαρή. Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ψάθα και πετσέτα, αφού ο κίνδυνος από μια μόλυνση ελλοχεύει.

4. Καταπολεμήστε το φούσκωμα. Αποφύγετε τα βαριά γεύματα και το αλάτι. Οι μεγάλες ποσότητες φαγητού αυξάνουν το φούσκωμα που ούτως ή άλλως η περίοδος προκαλεί και οι αλατισμένες τροφές βοηθούν την κατακράτηση υγρών που κάνει πολλές γυναίκες να νιώθουν πρησμένες σε όλο τους το σώμα. 5

5. Καταναλώνετε τροφές όπως το λάχανο, το σπανάκι και το μπρόκολο. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, και αποδεδειγμένα μειώνουν τις κράμπες και ανακουφίζουν τα συμπτώματα της περιόδου.

6. Αποφύγετε τον καφέ. Κατά τη διάρκεια της περιόδου μπορεί να αυξήσει την ένταση και τους σπασμούς των μυών με αποτέλεσμα να επιδεινώσει την κατάστασή σας.

7. Πείτε «ναι» σε κανέλλα, δυόσμο και μέντα. Με τις καταπραϋντικές τους ιδιότητες, και τα τρία θα σας ανακουφίσουν σημαντικά τις «δύσκολες» μέρες.

8. Πίνετε άφθονο νερό. Φαίνεται μεν αντιφατικό αφού αισθάνεστε ήδη άβολα και φουσκωμένη. Πρέπει όμως να πίνετε για να μην αφυδατωθείτε, αφού χάνετε ήδη υγρά με γρήγορο ρυθμό.

9. Έχετε πάντα μαζί σας, κάποιο αναλγητικό σκεύασμα. Ο σωστός τρόπος λήψης παίζει σημαντικότατο ρόλο για την επιτυχία της αντιμετώπισης του πόνου. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε τη λήψη των φαρμάκων όταν θα νιώσετε τους πρώτους πόνους ή και λίγο πριν.

Let’s block ads! (Why?)

Πηγή: protothema


Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Διάφορες ειδήσεις

Σχολιάστε το άρθρο

*



Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio